18 marca, 2008

GTA San Andreas » SA - Bugi w San Andreas

1. Przy zawożeniu klienta do Pier69 (SF) taksówką, po jego wyjściu, następny klient jest w środku tego deptaku i praktycznie nie można tam wjechać bez uszkodzenia samochodu (wiadomo - gra na czas, więc zależy na czasie, trzeba szybko brać klientów )

2. Podczas ucieczki przed glinami, wlazłem do pizzerri zabiłem pracowników i kilku ludzi, gdy miałem wychodzić, patrzę... a tu trzech palantów z rękami w górze



3. W SF w garażu policyjnym na końcu jest helikopter, hmm... ciekawe jak nim wyjechać ? trzeba bardzo ostrożnie wylatywać pozatym samochód wcześniej tam postawiony wbił się w ten helikopter


4. Pasek Longcapacity, znikł, chociaż Cj znajduje się pod wodą


5. Samochody, które przejeżdżają przez zamknięty most w SF



6. Zamurowany człowiek


7. Wywołałem wojnę gangu obok drzwi do gymu, gdy przeszedłem pierwszy atak, niechcąco wszedłem do gymu, a jak wyszedłem, to okazało się, że ta część, o którą walczyłem została przyznana niby dla mnie i zaznaczona była kolorem zielonym ale po tym jak zapisałem grę to znowu był przyznany dla wrogiego mi gangu

Jeżeli znasz jakieś bugi, to możesz o nich napisać, klikając TUTAJ

Brak komentarzy: